Każdy dorosły i nastoletni członek jest częścią hierarchii, czyli posiada stanowisko. KAŻDY koń od 1 roku życia jest zobowiązany do posiadania stanowiska. Można mieć max. 2 stanowiska. Nie można mieć ważnego, ani głównego stanowiska, Alfy same wybiorą odpowiednie konie!!! Stanowiska oznaczone kolorem:
Zielonym- Są wolne i możesz je posiadać
Pomarańczowym-Są wolne, lecz zarezerwowane i nie możesz ich mieć
Czerwonym- Są zajęte (mają maksymalną ilość koni) i nikt więcej nie może ich posiadać
GŁÓWNE STANOWISKA:
Klacz Alfa (dowodzi stadem i magiczną doliną)- SereinOgier Alfa (dowodzi stadem i magiczną doliną, wybiera Serein)-
Młodsza alfa( Źrebię Alf, które w przyszłości zostanie Alfą)-
Klacz Beta ( zastępuje Alfy i dodaje opowiadania, wybiera klacz Alfa, Serein, chyba, że jest już wybrany ogier Beta, wtedy to on wybiera klacz Beta)-
Ogier Beta (Tu tak samo)-
Młodsza Beta( Źrebię bet, które w przyszłości zostanie Betą)-
Klacz Gamma (pomaga Alfom i Betom, wybiera klacz Alfa, Serein, chyba, że jest już wybrany ogier Gamma, wtedy to on wybiera klacz Gamma)-
Ogier Gamma (Tu tak samo)-
WAŻNE STANOWISKA:
Przywódca/czyni wojowników (wraz z Alfami przewodzi wojną, wybiera para Alfa)-
Przywódca/czyni strażników (dzieli na oddziały, decyduje kto i kiedy trzyma straż, wybiera para Alfa)-
Dyrektor szkoły (przewodzi szkołą i nauczycielami, wybierają Alfy i Nauczyciele)-
Dyrektor żłobka (przewodzi żłobkiem i opiekunami)-
STANOWISKA DO WALK:
Wojownik/czka (walczy w czasie wojny max. 20 koni)- Lio
Obrońca/czyni Alf (w konieczności broni Alf podczas wojny max. 2 konie)-
Obrońca/czyni Bet (w konieczności broni Bet podczas wojny max. 2 konie)-
Obrońca/czyni Gamm (w konieczności broni Gamm podczas wojny max. 2 konie)-
Obrońca/czyni (broni źrebiąt, słabszych, chorych i rannych koni podczas wojny max. 10 koni)-
STANOWISKA STRÓŻUJĄCE:
Szpieg (zbiera informacje o innych stadach i watahach i przekazuje je parze posłańcowi max. 4 konie)-
Wartownik (wypatruje, czy nie zbliżają się wrogowie i informuje posłańca max.6 koni)-
Posłaniec (przekazuje informacje Alfom max. 5 koni)-
STANOWISKA MEDYCZNE/OPIEKUJĄCE:
Opiekun/ka (opiekuje się źrebiętami w żłobku max. 5 koni)-
Medyk/czka (leczy chore i ranne konie max. 5 koni)-
Mag (używa czarów do leczenia i tworzy różne magiczne rzeczy, np. amulety, lecznicze eliksiry max. 5 koni)-
Szaman/ka (robi mikstury, odprawia rytuały, kontaktuje się z Bogami, max. 5 koni)-
STANOWISKA UCZĄCE:
Nauczyciel/ka biologii (uczy źrebięta przyrody, np. jak odróżnić trujące grzyby od jadalnych itp. max.1 koń)-
Nauczyciel/ka magii (uczy źrebięta czarować, max. 1 koń)-
Nauczyciel/ka żywiołu (uczy źrebięta władania nad żywiołem, liczba zgodna z liczbą żywiołów)-
Nauczyciel/ka W-Fu (dba o wychowanie fizyczne źrebiąt max. 1 koń (nie licząc dyrektora, który także jest W-F-istą))-
Nauczyciel/ka walki (uczy źrebięta walczyć max. 1 koń)-
Historyk/czka (opowiada źrebiętom o dawnych czasach, zarezerwowane dla koni powyżej 19 roku życia liczba nieograniczona)-
Im wyższa ranga tym bardziej się liczysz. Każdy koń posiada rangę. Rangi są od -1, do 10, z których 10 oznacza najwyższą. Oto jak zdobyć poszczególne rangi:
-1: żeby zdobyć tą rangę trzeba złamać jedną z zasad, z tą rangą wylatujesz ze stada i zostajesz wygnany z magicznej doliny, a raczej zostajesz zniszczony, bo z tond raczej nie ma wyjścia
0: od tej rangi zaczyna każdy koń
1: jesteś już, jakby to powiedzieć ,,obczajony", żeby zdobyć tą rangę musisz napisać 4 opowiadania, po 2 dziennie w przeciągu 2 dni z rzędu
2: ta ranga zbytnio się nie różni od pierwszej, żeby ją zdobyć należy zacząć pisać opowiadanie z dwoma końmi (konie muszą na nie odpowiedzieć)
3: jesteś już nie tylko zwyczajnym nowym koniem, żeby zdobyć tą rangę, musisz dać do stada malutki pomysł, np. nową piosenkę do paska muzycznego, czy jakąś rzecz do sklepu
4: Jesteś prawie w połowie drogi na szczyt, tu musisz się cierpliwością i nie złamać żadnej zasady, ani nie dostać żadnego upomnienia przez co najmniej póltora tygodnia (jeżeli wykażesz się czymś to przez tydzień).
4: Jesteś prawie w połowie drogi na szczyt, tu musisz się cierpliwością i nie złamać żadnej zasady, ani nie dostać żadnego upomnienia przez co najmniej póltora tygodnia (jeżeli wykażesz się czymś to przez tydzień).
5: nareszcie, to już połowa drogi, niestety to też koniec pojedynczych zadań, tu musisz wykazać się wytrwałością i kreatywnością i wykonać dwa zadania 1-napisz dwu częściowe opowiadanie, jedna część musi mieć min. 35 linijek, 2-przyczyń się do rozwoju stada (jak? To już twoja sprawa xD liczę na kreatywność).
6: Jesteś już naprawdę szanowany/na, żeby zdobyć tą rangę musisz 1-musisz zaprosić dwóch swoich znajomych do stada (muszą dołączyć i napisać co najmniej 2 opowiadania) 2-weź udział w dwóch konkursach i zajmij min. 3 miejsce
7: OMG! Kiedy się tu znalazłeś, jeszcze chwila i mnie dogonisz, co w tedy? xD 1-Napisz 2 częściowe opowiadanie (jedna część musi mieć min. 45 linijek) 2-Napisz 4 części ,,Z dawnych lat...- pamiętnik" ma on opowiadać, o czasach przed tym jak dołączyłeś/aś do stada
8: Masz szansę żeby zostać Gammą!!! 1- Jeżeli masz być Gammą to trzeba sprawdzić Twoje umiejętności, przez tydzień będziesz wstawiał opowiadania innych członków (tylko nie narób bałaganu ; 3 )2- zdobądź towarzysza, kamień, lub amulet (jeśli masz wszystko napisz kolejne 3 części ,,Z dawnych lat...- pamiętnik" )
9: Masz szansę zostać Betą, a później Alfą!!!! Congratulation!!! teraz musimy Cię sprawdzić 1- Alfy robią sobie tygodniowe wakacje, a ty musisz wszystko ogarnąć, dodawać nowych członków, opowiadania itd. 2- Napisz opowiadanie mające 60 linijek
10: Tu wystarczy, że dasz do stada dobry, większy pomysł (np. konkurs, nową zakładkę) i zostaniesz partnerem alfy
6: Jesteś już naprawdę szanowany/na, żeby zdobyć tą rangę musisz 1-musisz zaprosić dwóch swoich znajomych do stada (muszą dołączyć i napisać co najmniej 2 opowiadania) 2-weź udział w dwóch konkursach i zajmij min. 3 miejsce
7: OMG! Kiedy się tu znalazłeś, jeszcze chwila i mnie dogonisz, co w tedy? xD 1-Napisz 2 częściowe opowiadanie (jedna część musi mieć min. 45 linijek) 2-Napisz 4 części ,,Z dawnych lat...- pamiętnik" ma on opowiadać, o czasach przed tym jak dołączyłeś/aś do stada
8: Masz szansę żeby zostać Gammą!!! 1- Jeżeli masz być Gammą to trzeba sprawdzić Twoje umiejętności, przez tydzień będziesz wstawiał opowiadania innych członków (tylko nie narób bałaganu ; 3 )2- zdobądź towarzysza, kamień, lub amulet (jeśli masz wszystko napisz kolejne 3 części ,,Z dawnych lat...- pamiętnik" )
9: Masz szansę zostać Betą, a później Alfą!!!! Congratulation!!! teraz musimy Cię sprawdzić 1- Alfy robią sobie tygodniowe wakacje, a ty musisz wszystko ogarnąć, dodawać nowych członków, opowiadania itd. 2- Napisz opowiadanie mające 60 linijek
10: Tu wystarczy, że dasz do stada dobry, większy pomysł (np. konkurs, nową zakładkę) i zostaniesz partnerem alfy
TYTUŁY(obrazek w budowie)
Każdy może zdobyć swój tytuł. Wystarczy zrobić to, co jest napisane poniżej. Tytuły liczą się w konkursach, jeżeli nie wiadomo kogo wybrać patrzymy na tytuły (o ile takowe posiadacie)
Mitolog: Napisz 5 legend.
Mściciel: Wygraj w 10 pojedynkach.
Poszukiwacz: Znajdź 15 przedmiotów do sklepu.
Odkrywca: Znajdź 15 terenów.
Wędrowca: Ukończ 10 polowań i wypraw.
Koczownik: Ukończ 10 wypraw.
Wielbiciel mięsa: Ukończ 10 polowań.
Mędrzec: Bądź członkiem watahy od roku.
Nabywca: Zakup 15 przedmiotów ze sklepu.
Luksusowy Nabywca: Zakup wszystkie przedmioty ze sklepu.
Malarz: Umieść w galerii 5 obrazów.
Pisarz: Napisz 5 opowiadań.
Kronikarz: Napisz 10 opowiadań i 3 opowieści.
Przyjaciel Zwierząt: Posiadaj 6 pupili.
Wielbiciel Zwierząt: Posiadaj 1 specjalnego towarzysza.
Bogacz: Posiadaj 10.000 eq
Detektyw: Odgadnij 10 zagadek.
Szczęściarz: Wygraj w 5 konkursach.
Bajarz: Napisz 5 bajek dla wilczątek.
Dusza Towarzystwa: Miej 5 przyjaciół
Prawdziwy Przyjaciel: Miej wszystkich członków stada za przyjaciół w danej chwili.
Mitolog: Napisz 5 legend.
Mściciel: Wygraj w 10 pojedynkach.
Poszukiwacz: Znajdź 15 przedmiotów do sklepu.
Odkrywca: Znajdź 15 terenów.
Wędrowca: Ukończ 10 polowań i wypraw.
Koczownik: Ukończ 10 wypraw.
Wielbiciel mięsa: Ukończ 10 polowań.
Mędrzec: Bądź członkiem watahy od roku.
Nabywca: Zakup 15 przedmiotów ze sklepu.
Luksusowy Nabywca: Zakup wszystkie przedmioty ze sklepu.
Malarz: Umieść w galerii 5 obrazów.
Pisarz: Napisz 5 opowiadań.
Kronikarz: Napisz 10 opowiadań i 3 opowieści.
Przyjaciel Zwierząt: Posiadaj 6 pupili.
Wielbiciel Zwierząt: Posiadaj 1 specjalnego towarzysza.
Bogacz: Posiadaj 10.000 eq
Detektyw: Odgadnij 10 zagadek.
Szczęściarz: Wygraj w 5 konkursach.
Bajarz: Napisz 5 bajek dla wilczątek.
Dusza Towarzystwa: Miej 5 przyjaciół
Prawdziwy Przyjaciel: Miej wszystkich członków stada za przyjaciół w danej chwili.
Spotkania będą organizowane na czacie i będą w nich uczestniczyć poszczególne konie. Jeżeli widzisz powód, dla którego powinno być zorganizowane spotkanie napisz do mnie na howrse wiadomość, w temacie wpisz ,,SKI-sprawa", a w treści wypełniony formularz:
Nazwa spotkania:
Powód spotkania:
Godzina rozpoczęcia spotkania: (musisz ją uzgodnić z członkami spotkania)
Przewidziany czas trwania spotkania:
Osoby uczestniczące w spotkaniu:
Jeżeli uznam, że powód jest racjonalny to ogłoszę spotkanie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz